هتل پرینس سرویسد کوالالامپور مالزی
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل پرینس سرویسد کوالالامپور مالزی

هتل پرینس سرویسد کوالالامپور مالزی در شمار هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. این هتل در مرکز پایتخت مالزی و در منطقه مثلث طلایی که از نظر تجاری و اقتصادی اهمیت ویژای دارد واقع شده است و مقصدی ایده آل برای تفریح یا کسب و کار گردشگران تور مالزی 94 به شمار می رود. این هتل نزدیک به برج های نمادین پتروناس می باشد و در اطراف آن مغازه ها و رستوران های متعددی قرار دارد. هتل پرینس همچنین نزدیک به بسیاری از مراکز خرید های معروف مالزی می باشد از این رو این هتل گزینه مناسبی برای مسافران تور مالزی است که قصد خرید دارند.

هتل پرینس مالزی شامل 608 اتاق شیک و لوکس می باشد. تمامی اتاق ها از نور مناسب و مناظر دیدنی شهر برخوردار می باشند. اتاق های هتل مجهز به سرویس تهیه نوشیدنی های گرم ، تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، دستگاه دی وی دی  و دسترسی به اینترنت  پر سرعت رایگان می باشد . همچنین در هتل اتاق های پاک و بدون دخانیات و اتاق هایی ویژه معلولین نیز برای میهمانان تور مالزیتعبیه شده است . 

از امکانات هتل پرینس سرویسد کوالالامپور مالزی می توان به استخر روباز چهار فصل ، ماساژ های آرامش بخش و ریلکس کننده ، مرکز سلامت و آب گرم ، سالن بدنسازی مجهز ، میز پینگ پنگ ، منو های رژیمی ، لابی ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، سالن کنفرانس ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، باغ ، سرویس نگه داری از کودک ، سرویس حمل و نقل مشمول هزینه ، مرکز تجاری ، کرایه اتومبیل ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ،صبحانه سلف سرویس ، کافی شاپ ، بار و رستوران های چینی ، ژاپنی ، ایتالیایی و بین المللی اشاره کرد. این هتل با رستوران های متعدد، انواع غذاهای بی نظیر را برای میهمانان تور مالزی سرو می کند. 





:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل پرینس سرویسد کوالالامپور مالزی,هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,مجلل ترین هتل های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: